立場新聞 Stand News

【新型肺炎】巴塞名宿沙維確診需隔離ㅤ 「非常渴望重返工作崗位」

2020/7/25 — 21:08

《體路》製圖

《體路》製圖

【體路專訊】現執教卡塔爾球會艾薩德的巴塞隆拿及西班牙名宿沙維今日(25 日)在個人社交平台宣布,自己對新型肺炎病毒測試呈陽性反應。自言感覺良好的沙維將會自我隔離,待醫療單位容許後才會復出領軍:「我非常渴望重返日常工作崗位。大家保重,很快再在球場和大家見面!」

現年 40 歲的沙維今日透過球會及個人社交平台公布,自己暫時不會參與艾薩德復賽賽事,並交由預備組教練 David Prats 領軍:「我幾日前根據卡塔爾星級足球聯賽的規定接受病毒測試,結果呈陽性。幸運地我感覺良好,但我會自我隔離至完全康復。當醫療單位容許時,我將非常渴望重返日常工作崗位。」沙維又感謝球會、聯賽及卡塔爾足總的安排令他及早發現自己患病,以減低傳播風險,「大家保重,很快再在球會和大家見面!」

卡塔爾現時有超過 10 萬人確診新型肺炎,但星級聯賽昨天已經復賽。

廣告
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui no podré acompanyar el meu equip en la tornada a la competició oficial. David Prats, entrenador del filial de l’@alsaddsc, ocuparà el meu lloc com a cap de l’equip tècnic. Fa uns dies, seguint el protocol de @qsl, vaig donar positiu en l’últim test COVID19. Afortunadament em trobo perfectament, però seguint el protocol, continuaré aïllat fins que ho hagi superat. Quan els serveis mèdics m’ho permetin, m’incorporaré a la meva rutina i feina diàries amb més ganes que mai. Agraeixo a totes les autoritats, especialment als responsables de @qsl, @qfa i d’ @alsaddsc per posar a la nostra disposició tots els mitjans per a una detecció precoç que eviti més contagis i garanteixi el desenvolupament normal de la competició. Una abraçada i ens veiem aviat als camps de futbol! ⚽ _____ Hoy no podré acompañar al equipo en la vuelta a la competición oficial. En mi lugar y a la cabeza del staff técnico estará David Prats - entrenador del equipo filial de @alsaddsc - Hace unos días y siguiendo el protocolo de @qsl di positivo en el último test COVID19 que me realizaron. Afortunadamente me encuentro en perfecto estado pero, siguiendo el protocolo, aislado hasta que lo haya superado. Cuando las autoridades sanitarias me lo permitan, me incorporaré a mi rutina y trabajo diarios con más ganas que nunca. Agradezco a todas las autoridades y en especial a los responsables de @qsl, @qfa y de @alsaddsc el poner a nuestra disposición todos los medios para una detección precoz que evite mayores contagios y garantice un desarrollo normal de la competición. Un abrazo y nos vemos pronto en los campos de fútbol! ⚽️

Xavi(@xavi)分享的貼文 於 張貼

 

廣告

原刊於《體路》

發表意見